۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۱۶۲۵۵
امام جمعه شهرکرد:

نابودی اسرائیل مستلزم وحدت جهان اسلام است

باید مقاومت و ایستادگی کرد تا با وحدت جهان اسلام شاهد نابودی صهیونیسم و اسرائیل باشیم.
نابودی اسرائیل مستلزم وحدت جهان اسلام است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز قدس، اظهار کرد: روز قدس یک حقیقت مستمر و زنده است.

وی افزود: مسئله شکل دادن صهیونیسم در دل خاورمیانه و جهان اسلام به واسطه این است که جلوی رشد و نفوذ اسلام گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مبارزه با صهیونیسم و زنده نگه داشتن روز قدس یک اصل مستمر برای ما به شمار می رود.

نکونام ادامه داد: تا زمانی که صهیونیسم زنده است، روز قدس هم پویا و زنده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل توخالی است، اظهار کرد: استکبار جهانی اسرائیل را روی پا نگه داشته است وگرنه این دولت غاصب هیچ قدرتی از خود ندارد.

نکونام بر ضرورت وحدت مسلمانان تاکید کرد و گفت: باید مقاومت و ایستادگی کرد تا با وحدت جهان اسلام شاهد نابودی صهیونیسم و اسرائیل باشیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه از آغاز برنامه‌های طرح تقویت مبانی دینی و شبهه‌زدایی در استان خبر داد و  افزود: این طرح از 11 مرداد ماه آغاز می شود.

نکونام تصریح کرد: از برنامه های سال گذشته این طرح، پنج جلد کتاب تهیه و چاپ شده است.

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی دینی در جامعه، گفت: باید همگی تلاش کنیم تا با یک عزم جهادی سبک زندگی دینی را در جامعه حاکم کنیم.

نکونام از برپایی سفره افطاری 10 هزار نفری در مصلی شهرکرد خبر داد و افزود: این سفر نذری در شب 23 ماه مبارک رمضان با همکاری مردم و هیئت های مذهبی گسترده می شود.

وی همچنین با تسلیت وفات آیت الله کاشانی بر ضرورت ولایتمداری افراد تاکید کرد و گفت: ملی گرایی که نگاه مکتبی و فقهی نداشه باشد و ستیزه گر با ولایت فقیه باشد به هدف خود نمی رسد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۶:۳۶

30 Dec 2019